מטוס מטען אמריקני ראשון נחת בישראל מאז פרוץ המלחמה
מזכיר ההגנה האמריקני, לויד אוסטין, מלווה בידי מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר וסגן הרמטכ"ל, אלוף אמיר ברעם, קיבלו לפני זמן קצר בבסיס נבטים של חיל האוויר מטוס מטען אמריקני ראשון, שנחת בישראל מאז פרוץ המלחמה, עם משלוח של חימושים עבור צה"ל
13/10/2023

הציוד נרכש והובא לישראל לחיזוק מוכנות מערכת הביטחון להתמשכות הלחימה.
מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אייל זמיר אמר למזכיר ההגנה האמריקני: "בשם שר הביטחון, יואב גלנט ומערכת הביטחון כולה, אני מבקש להודות לך על חברות אמת ותמיכה במדינת ישראל. היום אנחנו שולחים מסר חזק לשותפינו ולאויבנו באזור. ארה"ב וישראל עומדות יחד. תודה לך מזכיר ההגנה אוסטין, תודה לך ארה"ב, על עמידה לצד ישראל. אנחנו ננצח במלחמה".
סגן הרמטכ"ל, אלוף אמיר ברעם, אמר: ״אני רוצה להודות למשרד ההגנה האמריקני ולכוחות המזוינים על התמיכה וההתייצבות הנחרצת שלכם בין כל מה שמייצג את הטוב לכל מה שמייצג את הרע. השותפות בין צה״ל ומדינת ישראל לארצות הברית היא בעלת חשיבות רבה״.
החימושים הובאו לישראל במבצע משותף לארה"ב וישראל, באמצעות מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון, אגף התכנון ובניין הכוח בצה"ל, משלחת הרכש של משרד הביטחון בארה"ב, יחידת הממונה על השינוע הבינלאומי וחטיבת תבל באגא״ס.
כתבות נוספות

22/6/2026
משלחת ביטחונית בביקור עבודה בהודו
כחלק מאסטרטגיית משרד הביטחון להרחבת שותפויות בינלאומיות מזרחה - משלחת ביטחונית, בראשות מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר ברעם, הגיעה לביקור עבודה קצר בהודוקרא עוד

18/6/2026
תערוכת יורוסטורי 2026
דוכנים עמוסים וביקורי עשרות משלחות בינ"ל: חרף ההגבלות הצרפתיות, התעשיות הביטחוניות הישראליות עמדו במוקד ההתעניינות בתערוכת יורוסטורי 2026 קרא עוד

17/6/2026
ועידת ההנצחה הלאומית הראשונה ״חקוקים בנצח״ ננעלה
ועידת ההנצחה הלאומית שהתקיימה ביוזמת אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון בבנייני האומה בירושלים, ננעלה במופע סיום בראשות נשיא המדינה, יצחק הרצוג ושר הביטחון, ישראל כ"ץ ובהשתתפות בכירי מערכת הביטחוןקרא עוד