עידוד גיוס הבדואים: מרכז חדש בב"ש
האגף הביטחוני-חברתי חנך היום (יום ד') את המרכז החדש לקידום ועידוד הגיוס במגזר הבדואי בדרום. במרכז החדש יתנהלו מגוון הפעילויות לעידוד וקידום הגיוס לצה"ל במגזר הבדואי
18/3/2015

בנוסף, יהיה המרכז החדש פעיל בכל ימות השנה וישבו בו נציגים של משרד הביטחון וצה"ל. בטקס שנערך הבוקר השתתפו ראש האגף הביטחוני-חברתי עמיקם סבירסקי, נציגי צה"ל ונכבדי העדה הבדואית.
"פתיחת המרכז מהווה יום חג עבורנו", אמר סבירסקי, "האגף הביטחוני-חברתי מקיים פעילויות רבות לעידוד וקידום הגיוס בקרב האוכלוסייה הבדואית, ביניהן: קיום גדנ"עאות למתגייסים פוטנציאליים, שיתוף תלמידי תיכון מהמגזר בפרויקט 'בעקבות לוחמים', קייטנות קיץ לילדי מערכת הביטחון, פעילות ענפה של קבוצות 'אחריי', סיורי תלמידים באתרי מורשת ובמרכז רבין, סדנאות הכנה לצה"ל ועוד".
הוא הדגיש: "נמשיך לחבק את העדה ולהעמיק את שיתופי הפעולה על מנת להגדיל את היקפי המתגייסים מהעדה, באזור הדרום ובכלל״.
פיני (פנחס) גנון, ראש תחום הפעילות במגזר הבדואי באגף הביטחוני-חברתי הוסיף: "פתיחתו מחדש של מרכז הבדואים בבאר-שבע היא נקודת ציון חשובה, שמבטאת את 'ברית האחים' הקיימת בין משרד הביטחון לעדה הבדואית. אני קורא לאוכלוסייה ולנכבדיה - בואו לכאן. המרכז הזה הוא שלכם ובשבילכם".
כתבות נוספות

22/6/2026
משלחת ביטחונית בביקור עבודה בהודו
כחלק מאסטרטגיית משרד הביטחון להרחבת שותפויות בינלאומיות מזרחה - משלחת ביטחונית, בראשות מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר ברעם, הגיעה לביקור עבודה קצר בהודוקרא עוד

18/6/2026
תערוכת יורוסטורי 2026
דוכנים עמוסים וביקורי עשרות משלחות בינ"ל: חרף ההגבלות הצרפתיות, התעשיות הביטחוניות הישראליות עמדו במוקד ההתעניינות בתערוכת יורוסטורי 2026 קרא עוד

17/6/2026
ועידת ההנצחה הלאומית הראשונה ״חקוקים בנצח״ ננעלה
ועידת ההנצחה הלאומית שהתקיימה ביוזמת אגף משפחות, הנצחה ומורשת במשרד הביטחון בבנייני האומה בירושלים, ננעלה במופע סיום בראשות נשיא המדינה, יצחק הרצוג ושר הביטחון, ישראל כ"ץ ובהשתתפות בכירי מערכת הביטחוןקרא עוד