שירות לאזרח /

פניות הציבור וחופש המידע /

פניות למשרד הביטחון

פניות למשרד הביטחון

להגשת פנייה

מי אנחנו?

​היחידה מטפלת בפניות הנוגעות לתחומים רבים ומגוונים. חלקן בנושאים הקשורים לפעילותו של משרד הביטחון וחלקן בנושאים אחרים. ניתן להתייעץ, לקבל הכוונה ולערוך בירורים בטלפון

 

מהי פנייה?

פנייה בכתב, או פנייה בטלפון, עריכת בירור קצר או ייעוץ בנושא כלשהו

  • רצוי לברר מראש האם מדובר בנושא אשר מצוי באחריותו של משרד הביטחון.
  • יש לנסח את הפנייה באופן ברור ולציין את מירב הפרטים אשר יקלו על הבירור.
  • יש להימנע מלשלוח פניה בדואר וגם בפקס או בדוא"ל.

אילו פרטים חיוניים שיש לציין בפניה בכתב

  • שם פרטי ושם משפחה.
  • מספר תעודת זהות מלא בן 9 ספרות או זיהוי אישי אחר.
  • כתובת מלאה, כולל מיקוד.
  • מספר טלפון, פקס' וטלפון נייד.
  • נושא הפניה.
  • מהות הפניה.
  • תאריך ושעת האירוע ומקום האירוע.
  • כל פרט אחר העשוי לסייע בטיפול בפניה.
  • חתימה.
  • יש לצרף לפניה מסמכים רלוונטיים ותכתובת קודמת בנושא.

תהליך הטיפול בפנייה כולל את השלבים הבאים:

  • אישור קבלת הפנייה
  • בדיקת האמור בפנייה עם הגורמים הנוגעים בדבר
  • מעקב אחר תהליך הטיפול ועדכון הפונה בהתאם
  • סיום הטיפול בפנייה
  • שליחת תשובה מסכמת לפונה

* ההנחיות מתייחסות לגברים ולנשים כאחד

היחידה לפניות ולתלונות הציבור מטפלת בבירור התלונות שמתקבלות מהציבור הרחב אודות מגוון הפעילויות של משרד הביטחון ועובדיו, ומתייחסות לתלונות המתקבלות ככלי לשיפור האיכות והשירות וכן להפקת לקחים.

באפשרותך, להגיש פנייה, תלונה או בקשה למידע ע"פ חוק חופש המידע.

הגשת פנייה בדרך אחרת

לחלופין, ניתן לשלוח פנייה בכתב ליחידה לפניות ולתלונות הציבור, לכתובת שלהלן:

כתובת מרכזית לשליחת דואר

כתובת מרכזית לשליחת דואר

clockשעות פעילות:

08:00-16:00

faxפקס :

073-3233711