Toggle navigation מנה"ר, ספקים ומכרזים תהליכי הרכשה תהליכי הרכשה בארץ הוראות משרד הביטחון (הרכשה) סרטון היכרות עם מנה"ר רישוי ייבוא אמל"ח מידע לספק רישום ספק אמנת שירות לספקי מנה"ר המרכז לשילוב ספקים הנחיות למילוי בקשה עדכון רישום לספק קיים הודעות לספקים פרופיל ספק - מידע אישי תשלום למכרז מדדים תעריפים מוקד תמיכה טופס אובדן חשבונית מכרזים מכרזי משרד הביטחון מידע אישי מענה למכרזים מוקד תמיכה מכרזי מכירת דירות תשלומים למכרזים רישום ספק >שתף בפייסבוק שתף בפייסבוק שתף בטוייטר שתף בטוייטר שתף בגוגל+ שתף בגוגל+ שלח בג'יימל שלח בג'יימל הוסף למועדפים הוסף למועדפים שלח בדוא"ל שלח בדוא"ל Facebook Twitter Google+ טקסט מודגש עליוןעל ספק המבקש לקבל מעמד של ספק מוכר (לא כולל קבלנים ומתכננים) לפנות למרכז לשילוב ספקים במנה"ר - היחידה לשילוב ובקרת ספקים בבקשה להיכלל ברשימת הספקים המוכרים. הטיפול בבקשה יתבצע בתהליך הכולל מספר שלבים קבועים, בהתאם לנהלי המרכז. בשלב האחרון בתהליך תוגש הבקשה לוועדה המוסמכת במשרד הביטחון על מנת שתחליט בעניין התאמת הספק, בהתאם להוראות משרד הביטחון.למידע על רישום קבלנים ומתכננים לחצ/י כאן. טקסט ראשי1. הגשת בקשה לרישום מערכת רישום ספק ONLINE מאפשרת להעביר בקשה לרישום כספק משרד הביטחון הכוללת מסמכים הכרחיים באופן פשוט ונוח באמצעות האינטרנט וללא צורך במשלוח המסמכים בדואר. בהתאם למילוי השדות, המערכת מאפיינת את הבקשה ואת המסמכים הנדרשים, ומציגה בשדות הרלוונטיים הודעה למסמכים שתדרשו לצרף. בסיום הזנת כל הנתונים, המערכת תציג את כלל המסמכים הנדרשים ועם העלאתם תוכלו לסיים להגיש את הבקשה. למדריך רישום לספק ONLINE2. בדיקה ראשונית לשלמות הנתוניםבמעמד סיום קליטת הטפסים והמסמכים במערכת הם יעברו בדיקה ראשונית על-ידי עובדי/ות המרכז. בשלב זה נבדקות שלמות הנתונים שמולאו בטפסים ורשימת המסמכים המצורפים. בדיקה זו ראשונית בלבד ובהמשך התהליך תבוצע בדיקה מעמיקה יותר.במקרה שטפסים שמולאו בצורה חלקית או שהנתונים בהם לא מושלמים כנדרש, תוחזר הבקשה לספק להשלמת המסמכים הנדרשים. 3. בדיקת נתוני ספקהבקשה תועבר לבדיקות מעמיקות במשרד הביטחון. בדיקות אלו עלולות להימשך מספר שבועות, בשל היקפן ואופיין. הבדיקות כוללות: 1. בדיקה מחייבת של הבעלים ו/או מנהלים ו/או מורשי החתימה 2. בדיקות נכונות פרטי התיק – בדיקות שונות לאימות פרטים והשוואת נתונים קיימים. משרד הביטחון שומר לעצמו את הזכות לחזור על בדיקות ו/או לבצע כל בדיקה נוספת שתידרש בהתאם לצרכיו ודרישותיו.4. אישור העלאה לוועדה המוסמכת לאחר ביצוע כל הבדיקות הנדרשות ואישורן על-ידי הגורמים המוסמכים, ייבחן התיק סופית על-ידי העובד/ת המטפל/ת, אשר תקבע האם מולאו כל החובות לצורך הגשת התיק לדיון בוועדה המוסמכת. 5. אישור התיק בוועדה המוסמכתועדה זו מורכבת מציגי משרד הביטחון ונציג הציבור. חברי הוועדה דנים בבקשת הספק וקובעים את סטטוס הספק כספק משרד הביטחון מבחינת סוג פעילותו המאושר. האישור תקף ל-5 שנים, שבסיומן על הספק להגיש בקשה לחידוש רישומו כספק מוכר ולצרף את כל טופסי הרישום מחדש כשהם מעודכנים ליום הגשת חידוש הבקשה. 6. קבלת הודעה על ספק מוכרהספק יקבל הודעה בדואר אלקטרוני, בדבר אישורו או אי אישורו כ"ספק מוכר" של משרד הביטחון. ההודעה תפרט את אופי פעילותו (מעמדו) המאושר. כחלק מההודעה יקבל הספק מספר ספק מוכר, אשר ישמש כמספר מזהה קבוע שלו בכל ההתקשרויות עם משרד הביטחון, וכן יקבל קוד משתמש וסיסמה לצורך פעילותו באתר הסחר האלקטרוני של המשרד.