Close search

מכרז לנעלי ריצה מקצועיות ללוחמים

​​משרד הביטחון, באמצעות היחידה לרכש שירותים במינהל הרכש (מנה"ר), פירסם מכרז חדש לרכש נעלי ריצה מקצועיות לחיילים קרביים המשרתים בשירות חובה בצה"ל.

להתאים את הנעל לאופי הפעילות הנדרשת מהחיילים

המכרז החדש גובש בקפידה ביחד עם גורמי הרפואה והכושר הקרבי בצבא, כדי שהנעליים יתאימו לאופי הפעילות הספורטיבית והמאמץ הגופני שלו נדרשים הלוחמים במהלך הטירונות והאימונים השונים. המותגים שנבחרו לבסוף הם מותגי הנעליים המובילים בשוק: סאקוני, אסיקס, ניו באלאנס, נייקי, אדידס, מיזונו וברוקס.

כל חברה שמתמודדת במכרז נדרשת להבטיח שבכל רגע נתון תחזיק במלאי לפחות ארבעה מותגים מתוך הרשימה שפורסמה במכרז, ובמתארים שונים: תמיכת קשת מוגברת, תמיכת קשת חלקית וללא תמיכה (נייטרלי). הרשת שתזכה היא זו שתעמוד בקריטריונים הללו ותציע את המחיר הטוב ביותר.

הרשת הזוכה תידרש למכור את הנעלים ללוחמים (תמורת תלוש זיכוי מיוחד שיקבלו מהצבא) בחנויות החברה בפריסה ארצית, במשך כל שעות הפעילות של הרשת, כאשר הסניפים יהיו פתוחים גם במוצאי שבת לנוחות החיילים הקרביים שחוזרים הביתה לסוף שבוע. המכרז יבטיח שמגוון דגמים יימכרו לחיילים ללא תוספת כספית.

חנה גנאור, סגנית ראש מנה"ר לרכש שירותים: "משרד הביטחון פועל במגוון רב של תחומים לסייע ולשפר את תנאי השירות לחיילי צה"ל, ובייחוד של הלוחמים הקרביים. לכן הקפדנו במכרז שהחיילים יקבלו את נעלי הריצה הטובות ביותר, בזמינות גבוהה ובפריסה הארצית הטובה ביותר".