Close search

אגף שיקום נכים מסכם את "צוק איתן"

​באגף שיקום נכים סיכמו בימים האחרונים את עבודת האגף בזמן מבצע "צוק איתן", את המעבר משגרה לחירום ואת הסיוע שהעניקו לחיילי צה"ל שנפגעו במהלך הלחימה. בדיון מיוחד שנערך אתמול (א') הציגו בכירי אגף שיקום נכים בראשות תא"ל (מיל') משה צין למנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') דן הראל, את סיכום פעילותם.

 

​"המעבר שלכם, עובדי אגף השיקום, משגרה לפעילות חירום היה מעורר הערכה", אמר מנכ"ל משרד הביטחון.

בדיון הציגו בכירי אגף השיקום  את עיקרי המבצע המורכב לטיפול בפצועי "צוק איתן": החל מהמפגש הראשון עם הפצועים בבתי החולים, דרך ההדרכה והליווי לוועדות הרפואיות וההכרה בהם כנכי צה"ל בהליך מזורז, ועד לטיפול השיקומי במחוזות שכבר נמצא בעיצומו.

עד כה טיפלו גורמי המקצוע באגף השיקום ביותר מ-470 בקשות של חיילי צה"ל, שנפגעו במהלך הלחימה, להכרה בהם כנכי צה"ל. חלק מהחיילים כבר החלו בתהליך השיקום בליווי הגורמים המטפלים באגף. 

"הייעוד שלנו הוא לטפל בנכי צה"ל ומשימתנו היא לשקמם", אמר הראל  לאנשי האגף, "הפעילות שלכם היתה מעוררת הערכה. לא חיכיתם שהפצועים יבואו אליכם, באתם אליהם לבית החולים והענקתם להם את מלוא הסיוע וההדרכה.  אתם אינכם עושים את עבודתכם על מנת לקבל פרס, אך חשוב היה לי לבוא לכאן כדי לומר לכם שעשיתם עבודה מצוינת, ואתם יכולים להיות גאים בכך".